Toni Pont

Uno de los veteranos del panorama Mallorquín y Balear, suya fue la dirección durante años de la famosa revista Papers d’Escacs, muy jugosos fueron sus relatos cortos amenizando las veladas en el Bar Venecia, los que lo conocemos sabemos valorar lo ameno y atractivo que resulta un torneo o actividad en la que él participe.


Un dels veterans del panorama Mallorquí i Balear, seva fou la direcció durant anys de la famosa revista Papers d’Escacs, molt sucosos varen ser els seus relats curts amenitzant les vetllades en el Bar Venecia. Els que el coneixem sabem valorar com d’amè i atractiu resulta un torneig o activitat en la que ell participi.



Pep Matas

Profesional del periodismo, fuente inagotable de información, con una pluma amena y mordaz. Sus artículos están llenos de vida, porque así es como concibe el amor que siente por sus dos mayores pasiones, el periodismo y el ajedrez, nos satisface poder contar con toda una celebridad en el mundo del periodismo en nuestras islas.


Professional del periodisme, font inesgotable d’informació, amb una ploma amena i mordaç. Els seus articles estan plens de vida, perquè així és com concep l’amor que sent per les seves dues majors passions: el periodisme i els escacs. Ens satisfà poder comptar amb tota una celebritat en el món del periodisme en les nostres illes.


Alfredo Pulido

Precisión y profesionalidad por los cuatro costados, afronta los retos periodísticos con un análisis exhaustivo y ello le lleva a que su opinión sea una garantía del trabajo bien hecho.


Precisió i professionalitat pels quatre costats, afronta els reptes periodístics amb una anàlisi exhaustiva i això el duu a què la seva opinió sigui una garantia de la feina ben feta.


  Sergio Estremera

Maestro Internacional, ex-campeón de España, dirección de grandes acontecimientos ajedrecísticos, un largo recorrido avala sus opiniones, su visión desde dentro nos hará conocer mejor el complejo mundo de la alta competición.


Mestre Internacional, ex-campió d’Espanya, direcció de grans esdeveniments escaquístics, un llarg recorregut avala les seves opinions. La seva visió des de dins ens farà conèixer millor el complex món de l’alta competició.